Gilo Menu Algemeen Header

Schoolbestuur

Ons schoolbestuur is het gemeentebestuur van Oosterzele.  De zetel van het schoolbestuur is in het gemeentehuis.  Het schoolbestuur organiseert het onderwijs op de gemeente voor kleuters en leerlingen van de lagere school en draagt verantwoordelijkheid voor het algemeen beleid van de gemeentelijke basisschool.

Dorp 1
9860 Oosterzele

Burgemeester Johan Van Durme

Schepen van onderwijs

Dhr. Johan Van Durme

Leden

De schepenen en gemeenteraadsleden

Scholengemeenschap

De gemeentelijke basisschool Gilo behoort tot de scholengemeenschap Vlaamse Ardennen met volgende schoolbesturen en scholen als lid: Gbs Denderleeuw, Gbs Burst, Gbs Sint-Lievens-Houtem, Gbs Herzele, Sbs Zottegem, Gks Lierde en Gbs Brakel.

Coördinerend directeur SG Vlaard

Dhr. Geert Monsaert

Voorzitter van het beheerscomité

Dhr. Benjamin Rogiers

Pedagogische begeleiding

Onze onderwijskoepel is OVSG , Onderwijsvereniging van Steden en Gemeenten. Binnen deze koepel wil men het beleid van de school versterken en professionalisering van het onderwijspersoneel bevorderen.

Bischoffsheimlaan 1-8
1000 Brussel