Gilo Header Inschrijven Icon
Gilo Header Watetenwe Icon
wat eten we?

Welkom op Gilo!

Een school met een warm hart voor elk kind

Wie zijn wij

Als officieel gesubsidieerde basisschool met een hoofdschool en twee vestigingen hebben wij in de regio een lange traditie van opvoeding en onderwijs.  Ingebed in de lokale gemeenschap streven wij naar een open en pluralistische school, toegankelijk voor zo’n ruim mogelijk publiek.

Elk kind staat centraal. We leggen de klemtoon op de mogelijkheden van elk kind. Als school creëren we een leeromgeving die kinderen aanmoedigt en waarin ze de nodige zorg en aandacht krijgen waarop ze recht hebben.

Op onze school krijgen de kinderen de kans zich evenwichtig en zelfstandig
te ontplooien. Leren doen we samen.

Gilo Wie Zijn Wij
Gilo Ogen Kijken Rechtsboven

Op deze pagina vind je een overzicht van alle informatieve, praktische zaken op een rijtje.

Beleids- en ondersteunend team

Buschauffeur – klusjes

Onze visie

Gilo Icon Huis Onzevisie

De totale ontwikkeling van je kind staat centraal in onze school. Pas als je kind er zich thuis voelt, kan het zich betrokken voelen in de klas en kan het al zijn competenties ten volle ontwikkelen.

Gilo Icon Ster Onzevisie

Elk kind is verschillend, heeft een eigen achtergrond, eigen mogelijkheden en eigen talenten. Dit betekent voor ons dat we behoeften en specifieke talenten van het kind als uitgangspunt van ons onderwijs zien.

Gilo Icon Persoon Onzevisie

Bij het Gilo geven we je kind een veelzijdige vorming zodat het als kritische persoon in onze maatschappij kan participeren.

Gilo Opendeurdag Logo
Gilo Jaarthema
Gilo Ogen Kijken Rechtsonder

Jaarthema

Welkom op ons nieuwe schooljaar vol avontuur! 🎒🌍 Dit jaar gaan we samen op een bijzondere ontdekkingstocht met ons jaarthema: “Het Gilo avontuur beleef je hier. Ontdek de wereld met plezier!” 🌟

Of je nu een kleine kleuter bent of al in de lagere school zit, we gaan samen op reis, dichtbij en ver weg. We verkennen nieuwe plekken, leren over andere landen, bijzondere dieren en spannende uitvindingen. Elke dag wordt een nieuw avontuur, waar plezier en samen ontdekken centraal staan!

Met vrolijke liedjes, leuke spelletjes en creatieve knutselmomenten leren we stap voor stap meer over de wereld om ons heen. Of we nu buiten spelen, in de klas leren of samen een project doen, we beleven alles met een glimlach en heel veel plezier!

Dus trek je avonturiershoed op, pak je rugzak vol fantasie en nieuwsgierigheid, en laten we samen op reis gaan. Dit schooljaar wordt een geweldig avontuur vol leuke verrassingen en nieuwe ontdekkingen!

Zijn jullie er klaar voor? Wij kunnen niet wachten! 🌏👟💡